Vrácení zboží a reklamace
Pokud Vám zboží z nějakého důvodu nevyhovuje, můžete nám ho vrátit.
Z návratovým zbožím je nutné zaslat návratový list, který je nutné vyplnit. Dále se doporučuje přiložit kopií faktury. Peníze za vrácené zboží zašleme na Váš účet.
Při výměně zboží třeba za jinou barvu, velikost nebo typ je nutné si udělat novou objednávku.
POZOR! Zboží musí být nepoškozené, nenošené, neprané a musí mít na sobě originální visačky a štítky, které byly součástí zboží při jeho doručení.
Návratový list si můžete stáhnout ZDE.
Odstoupit od smlouvy je možné
- Do 30 dnů od doručení zboží.
- Zboží nesmí být poškozené a nesmí být oprané.
- Zboží musí být zabalené v původním obalu a s originálními visačkami.
Při splnění všech podmínek pro vrácení zboží vám peníze za zboží budou zaslány převodem na váš účet, a to nejpozději do 5-7 pracovních dnů od odstoupení od smlouvy.
Kupující - spotřebitel nemá nárok na náhradu nákladů, které uhradil prodávajícímu v souvislosti s dodáním zboží přepravcem zpět. Je možné však využít zásilkovnu kde je doprava zpět na naše náklady.
Chci poslat balík přes zásilkovnu
Balíček zabalte a odneste na výdejní zásilkovny a nahlaste kod 97373509. Obsluha vytiskne štítek a zásilkovna doručí balíček k nám.